Klachtenprocedure
Hoewel Barokspiegel.nl met de grootst mogelijke zorgvuldigheid aan uw wensen probeert te voldoen kan het desondanks voorkomen dat u een klacht heeft. Onze klachtenprocedure is als volgt: neem contact met ons op door te mailen naar [email protected] en beschrijf uw klacht. Wij zullen binnen drie werkdagen reageren en proberen om tot een voor alle partijen bevredigende oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze webshop is aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. Ze kunnen eventueel bemiddelen bij geschillen. Voor meer informatie kun je contact met hen opnemen.